отслабване, спирулина

Желаете да отслабнете?

СВЕЖА СПИРУЛИНА ПОТИСКА ГЛАДА И ВИ ДОСТАВЯ ЗДРАВЕ!

отслабване, спирулина

Желаете да отслабнете?

СВЕЖА СПИРУЛИНА ПОТИСКА ГЛАДА И ВИ ДОСТАВЯ ЗДРАВЕ!

Не желаем да Ви убеждаваме в пряката връзка между спирулина и отслабването – за такава все още няма солидни научини доказателства.


Това, което гарантираме е, че Свежа Спирулина е великолепна добавка при диети и режим за отслабване.

Лесно усвоима от организма и с изключително богат състав, спирулина подсигурява качествени белтъчини без холестерол. Това прави свежата паста чудесен заместител на мазните месни и млечни продукти.

Консумацията на храна, богата на нутриенти и ценни ресурси като Спирулина, кара тялото да се чувства заситено с по-малко количество храна.

И обратното – когато се консумират бедни на нутриенти храни (фаст фууд), организмът не е получил необходимото и „сигнализира“ на мозъка. Тези импулси в повечето случаи се проявяват като чувство на глад и желание за още храна.

Консумацията на суперхрана като Свежа Спирулина може да прекъсне този нездравословен процес. Този ефект може да помогне на много хора да ограничат апетита си, но резултатите са строго индивидуални.

По-важното е, че Свежа Спирулина прави диетата Ви многократно по-здравословна, без тялото да се лишава от важни и разнообразни хранителни вещества.

Препоръчителен прием

  • 1 ч.л. Свежа Спирулина 30 мин. преди закуска
  • 1 ч.л. Свежа Спирулина 30 мин. преди обяд

Синергични практики

Няма да Ви изненадаме с препоръките си.

  • Комбинирайте приема на Свежа Спирулина с увеличена консумация на пресни плодове и зеленчуци.
  • Ограничете до минимум тестени, пържени храни и газираните напитки.
  • Ограничете сладкото.
  • Пийте много вода – 2-3л. дневно.

Препоръчителен прием

  • 1 ч.л. Свежа Спирулина 30 мин. преди закуска
  • 1 ч.л. Свежа Спирулина 30 мин. преди обяд

Синергични практики

Няма да Ви изненадаме с препоръките си.

  • Комбинирайте приема на Свежа Спирулина с увеличена консумация на пресни плодове и зеленчуци.
  • Ограничете до минимум тестени, пържени храни и газираните напитки.
  • Ограничете сладкото.
  • Пийте много вода – 2-3л. дневно.