Спорт, здраве, спирулина

Спортувате редовно?

СПИРУЛИНА СЕ Е ДОКАЗАЛА КАТО СТИМУЛАТОР НА МУСКУЛНАТА СИЛА И СПОМАГА ИЗДРЪЖЛИВОСТТА!

Спорт, здраве, спирулина

Спортувате редовно?

СПИРУЛИНА СЕ Е ДОКАЗАЛА КАТО СТИМУЛАТОР НА МУСКУЛНАТА СИЛА И СПОМАГА ИЗДРЪЖЛИВОСТТА!

При редовна физическа активност, увеличени издръжливост и енергия ще са Ви от полза за постигане на желаните резултати.

Тук Свежа Спирулина може да окаже ценна натурална подкрепа като доказан стимулатор на мускулната сила и устойчивост.

Спирулина е популярна сред атлетите, именно заради тези свои качества.

Изследвания сочат, че

приемът на спирулина води до намаляване на оксидативния стрес,

който е основна причинина за мускулната умора на тъканите при високо физическо натоварване и тренировки. Регулирането нивата на оксидативен стрес води съответно до по-голяма издръжливост и увеличена мускулна сила.

Препоръчителен прием

  • 1 ч.л. Свежа Спирулина дневно за тонус и добра физическа форма

  • 2 ч.л. Свежа Спирулина преди и 2 ч.л. след тренировка, тежко физическо натоварване или продължителни, изтощителни физически занимания.

Синергични практики

  • Съчетайте приема на Свежа Спирулина със сокове, смути и салати от разнообразни свежи плодове и зеленчуци, богати на антиоксиданти – боровинки, малини, броколи, спанак, домати, цвекло, авокадо, лимон и др.

  • Комбинрайте Свежа Спирулина с кисело мляко, мед и сурови ядки.

  • Пийте много вода.

  • Увеличете приема (ако консумирате месо) на чист животински протеин – пилешко, яйца, кисело мялко.

Препоръчителен прием

  • 1 ч.л. Свежа Спирулина дневно за тонус и добра физическа форма

  • 2 ч.л. Свежа Спирулина преди и 2 ч.л. след тренировка, тежко физическо натоварване или продължителни, изтощителни физически занимания.

Синергични практики

  • Съчетайте приема на Свежа Спирулина със сокове, смути и салати от разнообразни свежи плодове и зеленчуци, богати на антиоксиданти – боровинки, малини, броколи, спанак, домати, цвекло, авокадо, лимон и др.

  • Комбинрайте Свежа Спирулина с кисело мляко, мед и сурови ядки.

  • Пийте много вода.

  • Увеличете приема (ако консумирате месо) на чист животински протеин – пилешко, яйца, кисело мялко.