хронична умора, спирулина

Чувствате хронична умора?

ЖИВА СУПЕРХРАНА ЗА ЖИЗНЕНА ЕНЕРГИЯ И БОДЪР ДУХ!

хронична умора, спирулина

Чувствате хронична умора?

ЖИВА СУПЕРХРАНА ЗА ЖИЗНЕНА ЕНЕРГИЯ И БОДЪР ДУХ!

Също както стреса, умората сякаш се е превърнала в неизменна част от забързаното ни ежедневие. Причините за постоянното чувство на отпадналост и обремененост могат да бъдат най-различни – натрупан дефицит на хранителни ресурси, нарушен имунитет, стрес, занижен контрол на кръвната захар, токсини от обкръжаващата среда и др.

За да се избавим от хроничната умора можем да се доверим на Свежа Спирулина, която действа благотворно в следните посоки:

  • балансира храненето като елиминира дефицита на ценни хранителни ресурси
  • подобрява на кръвната картина и постига по-ниски нива на кръвна захар, посредством регулярен прием
  • укрепва имунитета
  • алкализира тялото

Комплексният резулат е един – естествено повишаване на енергията и дееспособността.

Препоръчителен прием

  • 1-2 ч.л. Свежа Спирулина дневно за тонус.

  • 3 ч.л. Свежа Спирулина в продължение на 10-14 дни в случаи на натрупана умора.

Синергични практики

  • Увеличете консумацията на свежи зеленолистни зеленчуци като ги съчетаете в смути със Свежа Спирулина.

  • Използвайте ленено семе или ленено масло – омега 3 и 6 са важни за преодоляване на умората.

  • Заместете кафето със зелен чай.

  • Намалете консумацията на млечни продукти, използвайте полезни заместители като оризово, кокосово или бадемово мляко.

  • Пийте много вода – 2 до 3л. дневно

Препоръчителен прием

  • 1-2 ч.л. Свежа Спирулина дневно за тонус.

  • 3 ч.л. Свежа Спирулина в продължение на 10-14 дни в случаи на натрупана умора.

Синергични практики

  • Увеличете консумацията на свежи зеленолистни зеленчуци като ги съчетаете в смути със Свежа Спирулина.

  • Използвайте ленено семе или ленено масло – омега 3 и 6 са важни за преодоляване на умората.

  • Заместете кафето със зелен чай.

  • Намалете консумацията на млечни продукти, използвайте полезни заместители като оризово, кокосово или бадемово мляко.

  • Пийте много вода – 2 до 3л. дневно