Шестте издънки на фитнес новаците, които си мечтаят за бързи резултати

Нови сте в залата, мечтаете за изваяно тяло, защото лятото бърза. Припряно скачате от уред на уред, но очакваният ефект не се появява. Кои са някои от най-често срещаните грешки, които пречат на резултатите от упорития труд.

Нереални очаквания за кратък период – кой ви излъга, че ще се получи много бързо. Някой бил тренирал 1 седмица, след което отслабнал с 5 килограма. Няма такъв филм. Бъдете реалисти, спортът е начин на живот, а не просто временна заигравка.
Липсва ви упоритост – тази седмица ще тренирате пет пъти, другата ще ви домързи, след това пък всяка вечер, докато не забравите въобще за месец. Научете се да накарате тялото си да разчита на сериозността ви. Разработете се схема, в която можете и да почивате и да тренирате.
Не загрявате преди тренировка – ще си навлечете травми, които са ви излишни. Подгответе сърдечния си ритъм с помощта на 10-минутно каране на велоаргометър или скачане на въже, оставете и кардиото след упражненията.
Не се психирайте пред кантара – не му отдавайте кой знае колко значение, важното е вие да сте добре. И да се мерите по 10 пъти дневно, няма да видите нищо по-сериозно от едно постоянно променящо се тегло /пиете вода, ходите до тоалетната/. Бъдете реалист, важното е как се усещате, другото ще се случи.
Комбинирайте кардио с тежести, като променяте съотношението. Не давайте на тялото да привикне. Изненадвайте го, с различни тежести, като импровизирате с тежестите, сериите, броя на повторенията и уредите.
Храната – изключително важен е приемът на протеин. Много от новаците се хвърлят върху уредите, изтощени от дълги дни на гладуване. Професионалистите знаят, че е необходимо да похапнеш добре, за да оформиш тяло, с което да се гордееш. Спирулина е един от най-популярните източници на белтък от неживотински произход. Протеините са основните активни компоненти в спирулина, като те определят нейните антиоксидантни свойства и способноста да въздейства върху липидния и въглехидрания метаболизъм. В основата на действието на спирулина стоят три метапротеина – алофикоцианин, C-фикоцаинин и фикоеритрин.
Приемът на спирулина има потенциално голямо значение за човешкото хранене със своите хранителни качества: над 100 хранителни съставки, от които: 60-70% белтъчини (сухо вещество), всички незаменими аминокиселини, витамини (А, Е, В1, В2, В6, В12 – в особено големи количества), фитонутриенти, син фикоцианин (мощен имуностимулант с подчертано антиканцерогенно действие), каротиноиди (над 17 различни бета-каротиноиди), минерали (желязо, магнезий, калций, фосфор, йод, селен, манган и цинк), уникални пигменти, омега-3 и омега-6 мастни киселини, гама-линоленова киселина, мощни пробиотични съединения, хлорофил и полизахариди.
Треньорите препоръчват приемът на спирулина при изтощителни тренировки, за по-добри резултати.

спирулина, spirulina, прясна спирулина, жива суперхрана

Свежа Спирулина – предпочитана от спортистите, при подготовка за състезания или интензивен тренировъчен режим. Научете защо…

29.90лв.Купи

Leave a Reply