Уттанасана – практикувайте освобождаване

В Уттанасана има два потока енергия: бедрата са в лека извивка, като поемат основната тежест, а гръбначният стълб е линията, по която се движи енергията. Тя ви позволява да се отпуснете и да опознаете усещането, че вие просто се носите в пространството. Ако в тялото ви се крие и най-малкото напрежение, то няма да можетее да направите асаната успешно.Контролирайте дишането си, докато постигнете пълна релаксация. Спокойно и бавно темпо, което трябва да се предаде на всички клетки в тялото ви.
Застанете със събрани крака. Вдишайте и вдигнете ръцете нагоре. Издишайте. Свийте коленете леко и бавно сгънете горната част на тялото към бедрата.

Хванете лактите си в захват. Леко разклатете главата. Оставя се горната част на тялото, главата и шията да се отпуснат. Ще ги усетите все едно висят на вас, без да изпитвате някакво неприятно усещане.

Вдишайте, отпуснете главата към земята. Издишайте, контролирайки енергията на бедрата, които поемат цялата тежест.

Задръжте за 3 до 5 пълни вдишвания. Вдишайте с пълна сила и издишвайте. След това протегнете ръце напред и бавно се изправете. Не го правете рязко, особено ако е за първи път.

Предимства на асаната: насърчава силата и гъвкавостта в гръбначния стълб, раздвижва прешлените, увеличава динамиката на кръвообращението. Намалява стреса, разпределя енергиите и дава възможност да постигнете пълна релаксация. Много добра възможност за хора с динамично ежедневие.
Противопоказания: не е подходяща за хора с гръбначни проблеми и остеопороза. Необходима ви е помощ от треньор и консултация с лекар, преди да предприемете това упражнение.

спирулина, spirulina, прясна спирулина, жива суперхрана

Ние можем да Ви осигурим Свежа спирулина на най-добра цена, а от вас е желанието за повече здраве и бодър дух!

 

 

29.90лв.Купи

Leave a Reply