Няколко полезни съвети за начина, по който се храним

Всички сме съгласни, че начинът ни на хранене е определящ за това как ще живеем. В тази статия ще се опитаме да ви разкажем за основните положения, в които трябва да сте внимателни какво похапвате…
Бързите храни са триумфът на начина на живот, издигнат в стереотип през 60-те и 70-те години. Живей бързо, яж бързо, за да имаш повече време за да работиш и да успееш. Приготвят ти я за минута, ядеш я за две минути и тичаш. Дали сандвичът за обяд е най-полезната възможност, с която да възстановите силите си? Това е една от огромните индустрии в света, а нейната цел е да ви продаде нещо и да реализира печалба. Ако сте любител на бързите храни, внимание, те крият огромни опасности. Високото съдържание на мазнини и калории е най-малкият проблем. Бързото хранене ви създава опасността да останете хем гладни, хем с много зле сдъвкана храна в стомаха. Намерете най-оптималното решение за вас, дори и да си носите нещо от дома. Не е никак лоша идея.
Лесните за приготовление храни /полуфабрикатите/ са близки роднини на бързите храни. Добра идея е да имате у дома няколко различни ястия, които само да пъхнете във фурната за минути и да похапнете сладко. Далеч не коментираме вкуса им, който винаги се различава от очакванията. В полуфабрикатите в кутии се влагат консерванти, които да съхранят едно ястие с течение на години. Най-големият проблем при тях е това, че са много лесни и бързи за готвене, което създава предпоставка да похапнете малко повече, отколкото бихте направили иначе. Връщате се у дома изтощени, ясно е – пица, ориз с месо, сладолед. Огромни дози калории, а не сте изразходили нищо в приготовлението. Минус за вас, ако правите така всяка вечер. Особено след края на работния ден, вие се нуждаете от свежи храни, които да ви заредят с енергия, леки, за да не пречите на стомаха вечерта. Дали успявате да съблюдавате това, което препоръчват диетолозите?

спирулина, spirulina, прясна спирулина, жива суперхрана

Свежа спирулина е функционална храна, която може да подобри перисталтиката и да детоксикира организъм, подложен на оксидативен стрес!

29.90лв.Купи


Силна музика и телевизия за зяпане, докато похапвате. Спрете ги и ще усетите, че поглъщате много по-малко количество храна. Когато човек се разсейва, той преяжда. Силната музика и мигащите картинки са като наркотик, който ви кара да ядете повече.
– Ако имате навик за хранене, като заедно с това и пиете някакво питие, също бъдете внимателни. Дори и обикновената вода /в по-големи количества/ ви отваря апетит за по-голямо количество, издува ви. Вода е хубаво да пиете след като сте похапнали, не повече от 1 чаша, за да оставите стомаха да си свърши работата. Ако пиете бира, безалкохолни, концентрати, нещата са още по-зле.
– Бъдете внимателни и за предложенията на обслужващия персонал. Често сервитьорите ви предлагат допълнителни неща, примерно десерт. Не мислите, потвърждавате и се налага да похапнете в повече калории от нужното/планираното. Ако сте на ресторант или на гости, не се разпускайте, не е нужно да изядете всичко, за да сте добре.
– Избягвайте силно овкусена, подсладена и осолена храна. Да прилъжете вкуса си е най-бързия начин да поемете повече, отколкото ви е нужно.
– Не яжте гладни. Похапвайте често и на малки порции, не оставяйте организмът да полудее от глад и изтощение, за да се нахвърлите на порцията като вълк. И да не ви стигне.
Надяваме се, че сме били полезни за вас!
спирулина, spirulina, прясна спирулина, жива суперхрана

Ние можем да Ви осигурим Свежа спирулина на най-добра цена, а от вас е желанието за повече здраве и бодър дух!

29.90лв.Купи

Leave a Reply